tisdag 2 januari 2007

Hur kommuniceras känslan i magen?

Ibland kan det göra ont. Så ont att man vill skrika. Eller gråta. Ibland bubblar det av kärlek, vänskap, mys eller fantasirika diskussioner. Ibland är det surt. Då vill man kanske helst bara rapa.

Eller rapa. Om jag var hiphopartist skulle jag skriva arga texter. Men da bitches skulle vara allt annat än objektifierade. Jag skulle hellre vara musikalartist än hiphopare. Jag vill sjunga höga toner men är nog mer av en alt.

Allt. Allt som kan tänkas pirra i min mage och röra på sig i mitt rörliga intellekt ska få finnas med. Ambitionsnivån är inte satt ännu. Du som läser är vän eller fiende. Fast jag har nog inte så värst många fiender.

Jag skriver blog för att fördriva tiden. Jag ändrar åsikter ibland. Jag söker olika sätt att kommunicera känslan i magen.

Jag ska kanske köpa en kamera så det kan komma att finnas bilder också. Ibland kanske jag skriver på engelska. Det är för att min vän Silke ska kunna förstå.

1 kommentar:

Jonatan 'Kip' Kipowsky sa...

Välkommen kära underbara vän till vår härliga värld av känslor och tankar och idéer och skitsnack.

Puss.

/Kip